Två och femton för en liter mjölk!?

Två svenska KFOR-soldater heilade från scenen under fältunderhållning i Kosovo. "En tragedi, vi är oerhört besvikna", kommenterar kontingentchefen på plats. Jag kan inte göra annat än att hålla med honom. Det kommer som en fullständig chock att högerextremister skulle söka sig till militäryrket. Nu måste jag lägga mig och meditera för att bevara min strukturella integritet och hantera den kris som denna konceptuella chock orsakade i mig. Tack och lov för att detta är det enda yrket med tillgång till fysiska tvångsmedel som har attraherat den typen av människor. Ja jäklar, det som hände nu var säkert ett undantagsfall det med. Eller två undantagsfall, om man skall vara riktigt petig. Det var säkert bara ett skämt. Eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0