Jag är ett geni


En man började hosta desperat intensivt med en onaturligt hög pitch på snabbköpet ikväll. Man kunde se hur folk vände sig om för att se vad som hände, för att sedan börja dra sig undan, som om han bar på pesten. Han fick en flera meter vid, fri radie omkring sig. Visuellt påminde det om crop circles (finns det ett bra svenskt begrepp för sådana?). Då slog det mig. Nästa gång jag går och handlar skall jag ha en vindjacka från kronfågel på mig, och när jag kommer till trettiometersköerna vid kassorna skall jag sätta i vrångstrupen.

Kommentarer
Postat av: Hostis

gjorde en lätt sökning: "mystiska skördecirklar" fanns som ett översättningsförslag i en mycket rolig uppsats, skriven av någon vid namn jim westergren. men om det är "ett bra svenskt begrepp" ställer jag mig lite tvivlande till. jag vet alltså inte svaret på din fråga.

för underhållningsvärdet väljer jag att citera en del av uppsatsen

"Hur kommer det sig att samtliga personer som rapporterar om att de har varit i kontakt med ETs beskriver de med en liten mun och väldigt små öron och inte pratar - exakt, de kommunicerar med telepati. Detta är även bekräftat av de som har sett det personligen."

telepati kännetecknas väl av just avsaknaden av fysiska signalformer? intressant, minst sagt.

2006-03-13 @ 10:35:08
Postat av: /M

Haha, går du omkring utan en telepati-energi-mätare? Jag känner mig naken utan min.

2006-03-13 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0