Ett erbjudande jag inte kan tacka nej till

Ett ryskt företag erbjöd mig en deal där de plockar ut halva min hjärna i utbyte mot ett no limit-kreditkort från Pappa inc., en fet våning i city med tillhörande parkering, tre styrelseplatser med option på femton till, en lägenhet i St Tropez och minst 135 vackra vänner i ett nätverk som har gjort samma deal. Jag kan inte tacka nej till denna möjlighet att göra något kreativt av min gråsossejävla svenska avundsjuka. Dessutom vet jag vad min hjärna går för, så jag kommer inte att sakna den för en sekund. Fram med magnumpavorna för satan!

Kommentarer
Postat av: Paul Valö

Vem vet, ditt skrivande kanske kommer att lyfta. Själv säger jag som monty python sången: I´d sell my body to science but I´m afraid they turn it down.

2006-03-27 @ 23:40:28
URL: http://detpolitiskalivet.blogsource.com/
Postat av: /M

:)

Jag har anledning att tro att mitt skrivande inte kommer att lyfta ;)

2006-03-27 @ 23:54:41
Postat av: /M

(Även om alla möjligheter finns nu när jag inte har något meningslöst tjafs som kommer ivägen)

2006-03-28 @ 00:33:57
Postat av: Martin

"When I die I'm leaving my body to science fiction." --Steven Wright

2006-03-28 @ 16:50:27
URL: http://degrell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0