Aargh

Jag råkade se en snutt av Big Brother där alla tog av sig kläderna innan de la sig för att sova. Och förutom att konstatera att min själ är en smula mer korrumperad nu efter att ha bevittnat detta (och en bekräftelsehungrig tjej ha sex på tv innan hon ens lärt sig några namn), så undrar jag om svanktatuering och tungpiercing är villkor för att få vara med. Nåja. Efter den upplevelsen behöver jag rena min själ, så nu skall jag beställa en tagelskjorta från buu.com och en flagellering från Madame Moas Syndhus.

Kommentarer
Postat av: Dan (gearhead)

"råkade se"
Ler i mjugg.

2006-01-31 @ 10:09:12
URL: http://vardaglighet.blogspot.com/
Postat av: /M

I ärlighetens namn tittade vi på Leno och så stängde ingen av burken när jag började spela nätbackgammon. Det är nästan ännu mer pinsamt att erkänna.

2006-01-31 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0