JAAAAAA!

Sverige KROSSADE (tydligen) Schweiz i OS-hockeyn och mitt hjärta svämmar över av nationell yra. Mitt blod bubblar av jingoistisk stolthet och nordiskt mannamod! Så varför stanna där? Invadera Norge, förbjud deras språk och mattraditioner, och låt dem pumpa upp olja och förädla aluminium åt oss. Maila mig när det är klart. Olympiska spel är ju skitkul tror jag. Synd bara att sporterna har degenererats så svårt att man knappt kan uttyda ett militärt syfte med dem längre. Med vissa undantag. Han var inte grek, men Arkimedes snowboardflippar var i alla fall helt tydligt det som avgjorde slaget vid Syrakusa.

Kommentarer
Postat av: Alain Resnais

Du vet ingenting om Hiroshima.

2006-02-24 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0