crossroad blues

Heh. I SVTs tillbakablick på valrörelsen och dataintrånget lyfter de fram ett systematiskt beteende. Folkpartiet  beskrivs som ett kidnappat parti, styrt av skrupellösa cyniker som struntar i de vidare konsekvenserna av sina strategier. Nähä, verkligen? Kan det vara så? En gissning är att kejsararslets hovslickare kommer att avfärda det som ett utslag av kubakramande teve och försöker fortsätta att pervertera partiet och politiken som om ingenting har hänt. Har man redan sålt sin själ hinsides har man ingenting att förlora.



Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Purgatid

Jag är, per definition, socialliberal. Vilket gör det konstigt att jag aldrig har känt att jag kan rösta på Folkpartiet, vilket vid tillfällen har hävdat sig vara socialliberala.

Antingen är definitionen av socialliberal som jag hittar i uppslagsverk helt fel, eller så är Folkpartiet en halvtaskig bluff.

2006-12-17 @ 20:34:46
URL: http://purgatory.blogg.se/
Postat av: /M

Att manipulera massmedierna och kittla mörkret i väljarkåren är att bry sig.

Jesus, var fick jag "kejsararslets hovslickare" ifrån?

2006-12-18 @ 02:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0