IQ Aftonbladet 2

Jag kan inte ha varit den ende som reagerade över det milt sagt märkliga urvalet i Aftonbladets omröstning över vilka tv-program man skäms eller är stolt över att se. (Om så vore skulle det antyda att någon faktiskt läste det som står här. Q.E.D.). Tjugosex timmar efter mitt lilla utbrott nedan ändrades omröstningen så att man kan skämmas och vara stolt över samma utbud. Kanske en aaning bisarrt. Jag skulle vilja veta vem som skäms över att se K Special. Fast bristen på logik i röstningsförfarandet överskuggas kanske ändå av bristen på allmänintresse i grejen som sådan. Det är en grej man börjar skissa på kvart över åtta på morgonen när man inte vill ta tag i något annat, och kastar bort efter fikat klockan nio. Jag skulle skämmas om det där lämnade mitt skrivbord och slutdestinationen inte var papperskorgen. Den här bloggen är dock något helt annat. Här släpper jag ut vilket mög som helst. Det är ju inte precis som om att någon kommer att läsa det. I alla fall inte frivilligt. Ni vet vilka ni är som jag lurar att kolla in sidan. Tappra, tappra varelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0