Besviken på dålig stil

crybabyNu har det gått en hel jävla vecka sen jag uppmuntrade Sveriges alla redaktioner att omgående höra av sig till [email protected] angående ett litet frilansgig där de okritiskt publicerar mina ovederhäftiga navelskåderier, inbäddade i diverse tonårsaktiga otidigheter. Men trots den djävulska trafiken till (men kanske framförallt från) detta lilla anspråkslösa kladdpapper,
 statistik
har det ännu inte ramlat in ett enda erbjudande. Jag är mycket, mycket besviken. Ribban verkade ju ligga så lågt. Vad är det för fel? Är inte min galla sur nog för era läppglansslemmiga gubb-ålahuen? Eller sitter ni bara på era patriarkala arslen och väntar på att jag skall bryta ihop för att ni har rakat underarmarna? Kan det vara så att ... nej, jag orkar nog inte med pubertala utbrott längre. Men jag kan dissa Harold Pinters dramatik för att han har en ful keps om ni vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0